video corpo

Me Too 2018
59Pages

{{requestButtons}}

Catalog excerpts

Me Too 2018 - 1

Me too, yo también, moi aussi, ich auch, anch'io...

Open the catalog to page 1
Me Too 2018 - 3

designers Floris Hovers CARtools Eero Aarnio Flying Carpet Happy Bird Pingy Puppy Trioli El Ultimo Grito Summer to Spring Me Too was established to create a world made for children. It is the fruit of our encounter with designers from around the world who can still think, look at things and dream like children, together with Magis. Me Too nace del deseo de crear un mundo a la medida de los niños y del encuentro con diseñadores de todo el mundo, que todavía saben pensar, mirar y soñar como niños: junto a Magis. Me Too est issu de deux choses : le désir de créer un monde à la mesure des...

Open the catalog to page 3
Me Too 2018 - 5

Primavera, verano, otoño, invierno… en las serigrafías Tree, un árbol cuenta el ciclo de las estaciones, una fábula maravillosa porque es verdadera. Printemps, été, automne, hiver... dans les sérigraphies Tree, un arbre raconte le cycle des saisons, une fable merveilleuse parce qu’elle est vraie. Frühling, Sommer, Herbst und Winter... in den Siebdrucken Tree erzählt ein Baum den Wechsel der Jahreszeiten, ein wunderbares Märchen, weil es wahr ist. Tree - Winter, serigraphy Alma, children's chair Seggiolina Pop, children's chair Dodo, rocking bird Spring, summer, autumn, winter... in these...

Open the catalog to page 5
Me Too 2018 - 6

Football Tape, adhesive tape to make paper balls Football Tape turns an ordinary scrunched-up newspaper into a football: straight into the net! football tape Football Tape transforma un sencillo periódico arrugado en un balón de fútbol: y es en seguida gol. Football Tape transforme un simple journal roulé en boule en un ballon de foot : but ! Football Tape verwandelt eine zerknüllte Zeitung in einen Fussball: und sofort ein Tor! Football Tape trasforma un semplice giornale appallottolato in un pallone da calcio: ed è subito goal.

Open the catalog to page 6
Me Too 2018 - 7

Dos maneras de sentarse sin estarse nunca quietos. Rocky, el invencible e indestructible caballito balancín. Pop, la sillita ligera pero resistente a todo. Deux façons de s'asseoir sans jamais rester immobiles. Rocky, le cheval à bascule invincible et indestructible. Pop, la petite chaise légère qui résiste à tout. Zwei Arten zu sitzen, aber immer in Bewegung bleiben. Rocky, das unbesiegbar, unzerstörbare Schaukelpferd. Pop, ein leichter Kinderstuhl, der aber alles aushalten kann. Rocky, rocking horse Seggiolina Pop, children's chair Due modi di sedersi senza stare mai fermi. Rocky,...

Open the catalog to page 7
Me Too 2018 - 8

12 — Me Too El Baul, trunk/container El Baul, the chest for your treasure. A friend that always has room for favourite toys, costumes for dressing up or secrets to be hidden before the pirates get ready to board. Quien tiene El Baul tiene un tesoro. Un amigo en el que caben todos los juegos preferidos, los vestidos para disfrazarse, los secretos que hay que esconder, antes de que lleguen los piratas. Celui qui trouve El Baul trouve un tresor. Un ami qui fait de la place a tous tes jouets preferes, a tes deguisements et aux secrets a cacher avant l'arrivee des pirates. Wer El Baul findet,...

Open the catalog to page 8
Me Too 2018 - 9

Leaves - Castanea sativa (Chestnut), serigraphy Little Big, children's chair Linus, children's table Little Big, distor ting mirrors leaves by B laise Drummond →89 Little Big, pensados en grande para los más pequeños. De la silla a la mesa, ambos de altura regulable, a los espejos para jugar con la propia imagen. Little Big, pensés en grand pour les plus petits. De la chaise à la table, toutes deux réglables en hauteur, aux miroirs pour jouer avec sa propre image. Little Big, im Grossen gedacht für unsere Kleinen. Vom Stuhl zum Tisch, beide in der Höhe verstellbar, zu den Spiegeln, um mit...

Open the catalog to page 9
Me Too 2018 - 10

Moments of Ingenuit y, serigraphy birds by B enedetta Mori Ubaldini →75

Open the catalog to page 10
Me Too 2018 - 11

Downtown, shelving system Leaves - Juglans nigra (American walnut), serigraphy Cultivating creativity and a sense of aesthetics. Leaves that become screen-printed works of art. Or use a skyscraper as a bookcase with Downtown. Cultivar la fantasía y el sentido estético. Hojas que se convierten en obras de arte, en las serigrafías Leaves. Usar un rascacielos como librería, con Downton. Cultiver l’imagination et le sens esthétique. Des feuilles qui deviennent œuvre d’art, dans les sérigraphies Leaves. Utiliser un gratte-ciel comme bibliothèque, avec Downtown. Fantasie und den Sinn für...

Open the catalog to page 11
Me Too 2018 - 12

Los animales siempre tienen un espacio especial en la vida de los niños. Pingy tal vez haya comido demasiado, por eso es tan gracioso mientras se mece sobre su tripa. Les animaux occupent toujours une place spéciale dans la vie des enfants. Pingy a sans doute trop mangé, voilà pourquoi il est aussi drôle lorsqu'il se balance sur le ventre. Tiere spielen im Leben von Kindern immer eine wichtige Rolle. Pingy hat vielleicht ein wenig zu viel gefressen, aber deshalb ist er auch so drollig, wenn er am Bauch hin und her schaukelt. Gli animali hanno sempre uno spazio speciale nella vita dei...

Open the catalog to page 12
Me Too 2018 - 13

Puzzle Carpet + Clouds clouds by B enedetta Mori Ubaldini →75 Birds y Clouds se balancean colgando de un hilo, juegan con el aire y la luz, cuentan historias distintas cada vez, como la alfombra Puzzle Carpet. Birds et Clouds se balancent, pendus à un fil ; ils jouent avec l’air et la lumière, ils racontent des histoires toujours différentes, tout comme le tapis Puzzle Carpet. Birds und Clouds sind auf einer Schnur aufgehängt und schaukeln in Luft und Licht, erzählen immer neue Geschichten wie der Teppich Puzzle Carpet. Birds e Clouds dondolano appesi a un filo, giocano con l’aria e la...

Open the catalog to page 13
Me Too 2018 - 14

Bunky è una torre colorata che si può costruire a piacimento, dove dormire, giocare, leggere, arrampicarsi, fare tutto quello si vuole. 25 — Magis Bunky ist ein bunter Turm, den man beliebig bauen kann, wo man schlafen, spielen, lesen und auf den man klettern kann, ganz wie man will. Bunky est une tour colorée que tu peux construire à ton gré et dans laquelle tu peux dormir, jouer, lire, grimper et faire tout ce que tu veux. Bunky is a colourful tower to build as you like, where you can sleep, play, read, climb or do anything you like. Bunky es una torre de colores que se puede construir al...

Open the catalog to page 14

All MAGIS catalogs and technical brochures

  1. Cu-Clock

    1 Pages

  2. Four Leaves

    1 Pages

  3. Globo

    1 Pages

  4. Bell

    14 Pages

  5. Linnut

    11 Pages

  6. Vitrail

    11 Pages

  7. Tibu

    11 Pages

  8. Flux

    3 Pages

  9. Chair_One

    4 Pages

  10. Air-Armchair

    3 Pages

  11. 360°

    1 Pages

  12. Traffic

    23 Pages

  13. Magis home

    27 Pages

  14. Magis-Home

    27 Pages

  15. Homebook 2015

    215 Pages

  16. Traffic 2014

    19 Pages

  17. Me Too 2014

    47 Pages

  18. Easy family

    20 Pages

  19. Contract 2014

    52 Pages

  20. Troy

    8 Pages

  21. Magis 2012

    368 Pages

  22. Forget me not

    12 Pages

  23. Cappuccino

    12 Pages

Archived catalogs

  1. Magis 2010

    92 Pages

  2. Pipe Family

    24 Pages

  3. HomeCatalogue

    24 Pages

  4. Spun

    16 Pages

  5. Sparkling

    16 Pages

  6. Magis 2007

    371 Pages

  7. MAGIS 2006

    44 Pages