1. Catalogs
  2. JORDAO
  3. Product brochure 2
video corpo

Product brochure 2
1 /8Pages

Product brochure 2

Product brochure 2
1 /8Pages

Catalog excerpts

Product brochure 2-1

BALCOES - Versoes refrigeradas e neutras, altas (H=114cm) e baixas - Versoes em ago inox ou chapa plastificada - Versao Slim (larg. 790mm) - Versoes neutras com opgao de montagem de portas - Gavetas refrigeradas - Garrafeira refrigerada - Tampos de servigo em vidro, pedra natural ou em Corian® - Montagem de grupo compressor a esquerda - Outros revestimento com montagem de fabrica J#RDAOG3DUNG SYSTEMS BAR COUNTERS - Chilled and dry/ambient versions - High counter (H=114cm) and low counter (H= 86cm) versions - Internal finish as Stainless Steel - Slim version (790mm deep) OPTIONAL EXTRAS - Dry/ambiente counter doors - Chilled drawers - Bottle cooler - Service top as: glass, natural stone or Corian® - Left side compressor assembly - Optional factory fit decors and finishings

Open the catalog to page 1
Product brochure 2-7

balcao refrigerado refrigerated counter comptoir refrigere barra refrigerada balcao neutro dry/ambient counter comptoir neutre barra neutra BBELR 3M1 balcao refrigerado baixo refrigerated low counter comptoir refrigere bas barra baja refrigerada BBEW balcao neutro baixo dry/ambient low counter comptoir neutre bas barra baja neutra lat. de acoplamento coupling panel joue d'assemblage lat. de acoplamiento [MULSIMI balcao slim neutro lateral dry/ambient slim line bar courter side panel comptoir slim neutre joues barra slim neutra lateral

Open the catalog to page 7
Product brochure 2-8

HOTEL, RESTAURANTE & CAFETARIA Parque Industrial, Pav. E1 4805-661 Ponte, Guimarães - Portugal tel.: +351.253 470 700 - fax: +351.253 470 750 e-mail: [email protected] - www.jordao.com Obrigado pelo seu interesse nos nossos produtos; certifique-se de que esta informação é atual e válida. Os dados apresentados nesta brochura poderão sofrer alterações após a sua publicação em março 2019. A JORDÃO ressalva modificações na construção, formato, aspeto e características técnicas dos seus equipamentos, opcionais e acessórios. Possíveis alterações nas cores reproduzidas devem-se à técnica de impressão....

Open the catalog to page 8

All JORDAO catalogs and technical brochures

1. Flyer 8

2  Pages

2. Flyer 7

2  Pages

3. Flyer 6

3  Pages

4. Flyer 5

2  Pages

5. Flyer 4

2  Pages

6. Flyer 3

2  Pages

7. Flyer 2

2  Pages

8. Flyer 1

16  Pages

*Prices are pre-tax. They exclude delivery charges and customs duties and do not include additional charges for installation or activation options. Prices are indicative only and may vary by country, with changes to the cost of raw materials and exchange rates.