SABINE 2015
9Pages

{{requestButtons}}

Catalog excerpts

SABINE 2015 - 2

Behovet är väl definierat. Öppna planlösningar i allmän- The need is well defined. Open floor plans in general het och aktivitetsbaserade arbetsplatser i synnerhet and activity based workplaces in particular, needs to behöver kompletteras med särskilda produkter för att be supplemented with specific products to achieve a skapa en fungerande rumsakustik. functional room acoustic environment. Med Sabine vände vi på frågeställningen genom att With Sabine we integrate the acoustics with the other integrera akustiken med arbetsplatsens övriga behov needs in the the work place and the result is a...

Open the catalog to page 2
SABINE 2015 - 3

FÖRVARINGSMÖBLER / STORAGE FURNITURE

Open the catalog to page 3
SABINE 2015 - 4

FÖRVARINGSMÖBLER / STORAGE FURNITURE

Open the catalog to page 4
SABINE 2015 - 7

ABSORPTION Glimakra of Sweden har utvecklat en unik produkt Glimakra of Sweden has developed a unique product för moderna arbetssituationer. Sabine är ett effektivt for modern work places. Sabine is an effective storage förvaringsmöbelsystem som är ljuddämpande, ljudab- furniture system that is sound absorbing, sound redu- cing and room dividing. Den pressade filten på möbelns utsida samverkar med The pressed felt shells on the outside of the furniture den slitsade stommen på ett sätt som skapar en jämn interacts with the slotted body in a way that creates och bra ljudabsorption i ett brett...

Open the catalog to page 7
SABINE 2015 - 8

SYSTEM Sabine förvaringsmöbler finns i fyra bredder och fyra Träben, hjul och stativ / Wooden legs, wheels and frames 1826 x 1172 x 396 mm Bordshöjd / Table height 710 mm Förvaringsenheter i samma höjder kan organiseras för upprepning / Storage units with same heights can be performed for repetition 1826 x 1524 x 396 mm Bordshöjd / Table height 1040 mm Arbetsborden kan organiseras för upprepning / Work tables can be organized for repetition aluminium. The height of the legs are compatible to fit anpassade till varandra. each other. Sabine arbetsplatser utförs i fasta nivåer, sitt- eller...

Open the catalog to page 8

All GLIMAKRA catalogs and technical brochures

1. Cero

4 Pages

2. Campus

5 Pages

3. Europo

4 Pages

4. Global

4 Pages

5. Klods Hans

3 Pages